فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و اقتصادی!

فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و اقتصادی!
فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و اقتصادی!
اگر شما هم تجربه خراب شدن گوشی را داشته باشید، احتمالا با شنیدن کلمه «گارانتی» خیلی خوشحال نمی‌شوید.

شاید وقتی اسم گارانتی به گوش‌تان می‌خورد به یاد هزینه‌‌ هدر رفته‌ای بیفتید که با خیال برخورداری از این خدمات، حاضر به پرداخت آن شده بودید.

از آنجایی که اکثر گارانتی‌های موجود در بازار محصولات الکترونیکی از پوشش بالایی برخوردار نیستند و معمولا قابلیت تمدید نیز ندارند، افراد با نوعی بی‌اعتمادی به آن‌ها نگاه می‌کنند. بنابراین گارانتی به جای آن‌که قوت قلبی برای خریداران باشد، هزینه اضافی بر دوش آن‌ها تلقی می‌شود. با این تفاصیل، شاید از شنیدن کلمه «فراگارانتی» کمی تعجب کنید؛ اما اگر می‌خواهید اعتماد از دست رفته خود را بازگردانید، بهتر است عجله نکنید و این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مفهوم خدمات فراگارانتی شرکت پیدا سرویس ماندگار بیشتر آشنا شوید.

معرفی شرکت پیدا سرویس ماندگار

مجموعه پیداسرویس ماندگار (PSM) یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وارادات گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن است که خدمات گارانتی و فراگارانتی فعال را برای گوشی‌های همراه و برخی لوازم جانبی به خریداران ارائه می‌کند. این مجموعه به‌دنبال از بین بردن خلاهای موجود در بازار خدمات پس از فروش کالاهای الکترونیکی و با هدف حمایت از مشتریان تصمیم گرفت خدماتی نوین و متمایز را تحت‌عنوان فراگارانتی به خریداران ارائه کند. گلس PSM سری بلک اسمیت یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی است که توسط این شرکت به فروش می‌رسد . جالب است بدانید این محصول باکیفیت نیز از خدمات فراگارانتی پیدا سرویس برخوردار است.

 

ادامه خبر را در زومیت مطالعه کنید

Offcanvas