ویژگی های گلس خوب

ویژگی های گلس خوب
ویژگی های گلس خوب

محفاظت از صفه نمایش گوشی همراه در برابر ضربه یکی از نکات مهمی است که همه ما به آن توجه داریم. با توجه به قیمت بالای گوشی‌های هوشمند و دغدغه حفاظت از آن، اقدام به خرید محصولات حفاظتی نظیر گلس می‌کنیم.

برای محافظت از صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی، گلس نقش مهمی دارد؛ با محافظت از صفحه گوشی باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. گلس‌ها نیز در انواع متریال‌های مختلفی به تولید می‌رسند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. اکنون برای آشنایی با ویژگی‌های گلس خوب با ما همراه شوید.

انواع گلس شیشه ای

گلس برای محافظت از صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی استفاده می‌شود. گلس‌ها نیز انواع مختلفی دارند اما گلس شیشه‌ای امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در فروشگاه اینترنتی سلام جانبی تنوعی از انواع گلس خوب برای گوشی‌های مختلف وجود دارد. تنها کافیست تا مدل گوشی خود را در قسمت جستجوگر وارد کنید تا بهترین انواع گلس شیشه‌ای ساخت شرکت‌های معتبر برای شما نمایش داده شود.

گلس گوشی سامسونگ

تنوعی از انواع بهترین گلس گوشی سامسونگ در این مجموعه وجود دارد. برای مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ می‌توانید بهترین گلس‌های شیشه‌ای این مجموعه را انتخاب کنید. این گلس‌ها با یک سال گارانتی عرضه می‌شوند و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

اگرچه در برابر ضربه‌های سطحی مقاومت می‌کنند؛ اما در برابر ضربه‌های شدید نیز خسارت را تا حدودی کاهش می‌دهند. قبل از نصب گلس، توسط یک پد الکلی و دستمال موجود در پیک، صفحه گوشی را تمیز کنید. در نتیجه گلس را روی آن بچسبانید که قطعا در این صورت جذب بهتری خواهد داشت.

گلس گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی در مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند و شما نیز برای محافظت از آنها می‌توانید بهترین گلس را انتخاب کنید. یک گلس خوب برای گوشی شیائومی سازگار با صفحه نمایش است و به خوبی روی صفحه جذب خواهد شد.

این محصولات محافظتی به سادگی در برابر ضربه آسیب نمی‌بینند و حتی خط و خش نیز روی آنها وارد نمی‌شود. با یک سال پوشش گارانتی این گلس به فروش می‌رسد. چه بسا اینکه در صورت شکستگی یا آسیب دیدگی با پرداخت ۲۰ درصد ارزش واقعی محصول، یک گلس جدید را تهیه می‌کنید. به همراه یک پد الکلی، دستمال و یک دفترچه راهنما این گلس‌ها را می‌خرید. در برابر چربی و اثر انگشت مقاوم هستند و هرگز تغییر رنگ نمی‌دهند.

گلس گوشی اپل

گلس‌های گوشی اپل نیز با قیمت مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسند. همچنین به همراه گارانتی می‌توانید بهترین گلس با کیفیت بازار را به روش اینترنتی تهیه کنید. این گلس خوب و پرکاربرد برای تمامی مدل‌های مختلف گوشی اپل طراحی شده است.

نصب آسان از ویژگی‌های منحصر به فرد آنها به شمار می‌رود و بدون هیچ حبابی این نصب انجام می‌شود. تمیز کردن صفحه این گلس راحت است و هیچ نیازی به اسپری‌های پاک کننده مخصوص نیست.

ویژگی های گلس خوب

گلس شیشه‌ای از یک نوع پلاستیک خاص با ترکیب مواد اولیه‌ای مشابه شیشه تولید می‌شود. این مدل از انواع گلس امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد؛ چرا که با تکنولوژی بهتر و مقاومت بالاتری به تولید می‌رسند. آنچه باعث محبوبیت یک گلس خوب می‌شود ویژگی‌های آن است که شامل موارد زیر می‌شوند.

  • گلس‌های بسیار متعددی در بازار وجود دارد؛ اما بهترین گلس‌های گوشی شفاف و یک دست هستند. برخی از انواع گلس‌ها به دلیل مناسب نبودن متریال کدر خواهند بود و همین مسئله کیفیت صفحه را کاهش می‌دهد.
  • مقاومت در برابر ضضربهاز ویژگی‌های مهم و بارز گلس خوب به شمار می‌رود. هدف ما محافظت از ال‌سی‌دی گوشی است، از این رو در برابر ضربه باید محافظت شود. به دلیل به کارگیری مواد پلاستیکی برای ساخت گلس‌های شیشه‌ای، در برابر ضربه شکننده نیستند. حتی هیچ گونه خط و خشی روی آن‌ها نمی‌افتد و در این صورت شفافیت خود را نیز از دست نمی‌دهد.
  • در برابر تغییرات دمایی مقاومت بسیار بالایی دارند. شاید به کارگیری پلاستیک بی‌کیفیت به تنهایی باعث کاهش مقاومت گلس در برابر حرارت بالا شود. استفاده از مواد پلاستیکی مقاوم و البته شیشه‌ای برای ساخت انواع گلس شیشه‌ای مقاومت آن را در برابر تغییرات دمایی افزایش می‌دهد.
  • قیمت مناسب را نیز در نظر بگیرید؛ چرا که برای بسیاری از افراد قیمت جزو پارامترهای مهم است. اگرچه سطح کیفیت گلس اهمیت دارد؛ اما مقرون به صرفه‌ترین قیمت را انتخاب کنید.
  • یک گلس خوب هیچ تاثیری روی کیفیت لمس نخواهد داشت.
  • در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • پس از چسب گلس هیچ حبابی روی صفحه گوشی مشاهده نمی‌شود.
  • رنگ این گلس‌ها ثابت است و هرگز در برابر شرایط مختلف تغییر رنگ نمی‌دهند.
  • به سادگی می‌توانید آن را از روی صفحه گوشی جدا کنید و حتی نصب آن نیز راحت است.

جمع بندی

گلس شیشه‌ای به دلیل ویژگی‌های بسیار زیادی که دارد، حجم وسیعی از بازار را به خود اختصاص می‌دهد. مدل‌های شیشه‌ای تمامی ویژگی‌های یک گلس خوب را دارند و از این رو در بازار با استقبال بالایی مواجه هستند. محافظت از صفحه نمایش گوشی در برابر خط و خش به عنوان مهمترین پارامتری است که باعث محبوبیت این متریال می‌شود. همچنین در برابر ضربه‌های سطحی از ال سی دی محافظت می‌کند.

یک متریال مناسب، ضخامت استاندارد و مقاومت لازمه برای ساخت این گلس در نظر گرفته‌اند که صفحه گوشی شما را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد. شرکت سلام جانبی یکی از شرکت‌های توزیع کننده انواع لوازم جانبی گوشی همراه است.

با مراجعه به لیست گلس پی ای ام بلک اسمیت این مجموعه تنوعی از انواع گلس‌های گوشی موبایل را می‌بینید. اکنون اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید یا قصد خرید دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه معتبر تماس حاصل کنید.

Offcanvas