پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه

پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه
پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه

آیا میدانید پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه (گوشی) کدام است؟

این قطعات شامل سخت‌افزارهایی هستند که برای عملکرد عادی یک گوشی تلفن همراه آنها را استفاده میکنند. این قطعات نیز شامل طیف وسیعی از انواع لوازم‌یدکی با عملکردهای خاص هستند. همه افراد برای خرید گوشی جدید هزینه بالایی را بابت آن پرداخت میکنند.

محافظت از گوشی در برابر شرایط مختلف و حتی برای عملکرد بهتر آن یا بهره‌گیری از برخی قابلیت‌های جدید، نیاز به قطعات و لوازم جانبی مختلفی دارد. یک گلس خوب به عنوان مهمترین قطعات گوشی محسوب میشود که باید ویژگیهای منحصربه‌فردی داشته باشد. در ادامه به پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه (گوشی)

پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه شامل انواع لوازم جانبی گوشی میشود که هر یک را با اهداف خاصی استفاده میکنند. به طورکلی این قطعات به منظور افزایش کارایی گوشی استفاده میشود و یا حتی برای محافظت از گوشی هستند.

با توجه به اهمیت این لوازم جانبی کیفیت آنها نیز مهم است و اولویت خرید انتخاب بهترین برند با بالاترین کیفیت خواهد بود. این لوازم جانبی در دو دسته لوازم ضروری و غیرضروری قرار میگیرند که لوازم ضروری حتماً باید تهیه شوند. گلس خوب به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع قطعات پرهزینه گوشی است که با نام محافظ صفحه نیز آن را میشناسند.

این لایه محافظتی را چندین لایه سیلیکونی و چسبنده شفاف تشکیل میدهند. اهمیت استفاده از این لایه محافظتی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی در برابر ضربه، خط و خش، رطوبت و غیره است. گلس به عنوان اصلی ترین وسیله جانبی برای همراه گوشی تهیه میشود تا شما با خیالی آسوده از تلفن همراه خود استفاده کنید.

قطعاً میدانید که خط و خش روی صفحه نمایش گوشی آزاردهنده است و مانع از واضح تر دیده شدن تصاویر و یا حتی نوشته ها میشود. زمانی که گلس آسیب دیده باشد، میتوانید به راحتی یک گلس مناسب را جایگزین آن کنید. زمانی که صفحه گوشی فاقد گلس آسیب ببیند، هزینه بسیار بالایی بابت تعویض آن باید پرداخت شود که این اصلاً اقتصادی نیست.

پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه
پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه

پرفروشترین گلس‌های موجود در بازار

به هر علتی صفحه نمایش گوشی تلفن ممکن است آسیب ببیند، از این رو استفاده از یک گلس خوب اهمیت بسیار زیادی دارد. گلس ها نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به سطح کیفیت و مشخصات هر یک باید بهترین نوع آن انتخاب شود. کیفیت عملکرد گوشی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ از این رو با خرید بهترین گلس مناسب از صفحه گوشی خود محافظت میکنید. به نظر شما کدام گلس از نظر عملکرد و قیمت مناسب است؟

گلس شیشه ای

گلس های شیشه ای از جنس شیشه نشکن هستند که شفافیت بالایی دارند. شفافیت این گلسها در مقایسه با متریال های پلاستیکی بیشتر اما قدرت شکنندگی آنها کمتر است. این نوع گلس ها ضخامت بالایی دارند و حتی با وجود این ضخامت بالا شاهد شفافیت بسیار زیاد آنها خواهیم بود.

گلس پلاستیکی

گلس های پلاستیکی به عنوان یک نوع محافظ صفحه باکیفیت و مقرون به صرفه از نظر قیمت هستند. مقاومت بالای پلاستیک در برابر ضربه و انعطاف پذیری بالای آن باعث شده تا گلس های پلاستیکی محبوبیت بیشتری پیدا کنند. با یک گلس خوب پلاستیکی ضربه توسط اجسام نوک تیز نیز به صفحه گوشی آسیب نمی رساند. هرگز گلس های پلاستیکی را در معرض دمای بسیار بالا قرار ندهید چرا که آسیب پذیر هستند.

گلس سرامیکی

جدیدترین و بهترین نوع گلس موجود در بازار شامل گلسهای سرامیکی هستند. این محافظ های صفحه نمایش گوشی با نام گلس نشکن نیز شهرت پیدا کرده اند؛ چرا که در برابر ضربه مقاومت آنها بسیار زیاد است. به کارگیری سیلیکات و کوارتز برای ساخت این محصولات سرامیکی باعث شده تا شفافیت فوق العاده بالایی داشته باشند.

همچنین این محصولات در برابر خطوخش، رطوبت و ضربه از صفحه نمایش تلفن همراه شما محافظت میکنند. برخلاف بسیاری از گلسها انعطاف پذیر نیست، در صورت کدرشدن صفحه با وجود گردوخاک نیز به راحتی تمیز میشود.

بهترین محافظ صفحه برای گوشی همراه

گلس به عنوان یک محافظ صفحه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی استفاده میشود. زمانی که برای خرید یک گوشی اقدام می کنید در گام نخست به لوازم محافظت از آن نظیر گلس نیز توجه دارید. تنها انتخاب یک گلس برای محافظت از صفحه گوشی کافی نیست. اگر به دنبال یک گلس خوب هستید، پس باید ویژگی های آن نیز توجه داشته باشید. در غیر این صورت یک گلس بی کیفیت نمیتواند از گوشی همراه شما محافظت کند. آیا میدانید بهترین گلس دارای چه ویژگی هایی است؟

یک گلس خوب در برابر ضربه و خط و خش استحکام بسیار بالایی دارد.

این محصولات در صورتی با کیفیت تلقی می‌شوند که کیفیت صفحه نمایش را کاهش ندهند. البته برای انتخاب بهترین گلس نیز میتوانید در بین تنوع زیادی از انواع گلس‌های موجود در بازار شفافترین و باکیفیت‌ترین آن را انتخاب کنید.

  • هرگز باعث کاهش قدرت عملکرد تاچ و عملکرد لمسی گوشی نمیشود.
  • یکدست بودن بهعنوان مهمترین ویژگی این گلسها به شمار میرود.
  • علیرغم کیفیت بالا، دارای قیمت بسیار مقرونبهصرفهتر از بازار است.
  • مجهز به یک پوشش نانو ضد چرب و ضد اثر انگشت خواهد بود.

جمع بندی

پرهزینه ترین قطعه تلفن همراه شامل یک گلس خوب یا دیگر لوازم جانبی تلفن همراه نظیر هدفون، قاب گوشی و غیره است. باتوجهبه اهمیت بالای تمامی این قطعات باید هنگام خرید بهتمامی ویژگیهای آن بهخصوص سطح کیفیت و برند توجه کرد. برخی از شرکتها با تولید بهترین محصولات هم اکنون صاحب اعتبار بسیار زیادی هستند.
شما نیز با دسترسی به محصولات چنین شرکتهایی میتوانید بهترین محصولات یا لوازم جانبی گوشی را تهیه کنید. گلس بهعنوان پرکاربردترین و مهمترین قطعات گوشی است که یقیناً قیمت آن نیز به سطح کیفیت، جنس، مدل و برند آن بستگی دارد. اگر شما هم به دنبال بهترین قطعات گوشی با قیمت مقرونبهصرفه هستید، همین حالا با ما در پیدا سرویس تماس بگیرید.

Offcanvas